بلاگ

انواع ابزار دوو

انواع ابزار دوو
5/5 - (1 امتیاز)

ابزارآلات دوو 

دوو یکی از بزرگترین تولید کننده های ابزار صنعتی، نیمه صنعتی، کشاورزی و باغبانی و ساختمانی است. که فعالیت خود را چند سالی است که در این حوزه گسترش داده است. این شرکت که در ابتدا لوازم الکترونیکی و خانگی تولید می‌کرد، رفته رفته تولید خود را گسترش داد. و در زمینه تولید ابزارآلات نیزشروع به فعالیت کرد. ” دوو ” در سال ۱۹۶۷ تاسیس‌شده و نقش‌برجسته‌ای در توسعه اقتصادی جنوب شرقی داشته‌است . در حقیقت شرکت در بازار تکنولوژی برتر از نظر تولید و بازاریابی رتبه اول را دارد .

ابزار جوشکاری دوو
این شرکت در سال ۱۹۸۲ به شرکت داوو Daewoo تغییر نام داد و توسعه بین‌المللی خود را در سراسر جهان آغاز نمود . در دسامبر ۲۰۰۰ ، شرکت بین‌المللی دوو که در زمینه تجارت بین‌المللی و مدیریت پروژه و تحقیقات بازار بین‌المللی تخصص داشت، جدا شد . این شرکت در صنایع فولاد ، شیمی و تحقیقاتی اقتصاد جهانی شرکت داشت . در سال ۲۰۱۰ ، شرکت بین‌المللی دوو در گروه POSCO ، بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده فولاد در جهان، شرکت کرد. حالا و بعد از گذشت چندین سال دوو به یکی از بزگترین تولید کننده‌های ابزار آلات در جهان تبدیل شده است. اکنون ابزار دوو در ایران نیز به یکی از محبوب ترین ابزار موجود در بازار تبدیل شده که هر روز نیز به این محبوبیت اضافه می‌شود.

انواع ابزار دوو

شرکت دوو مانند دیگر شرکت‌های بزرگ جهان در چند دسته کلی فعالیت می‌کند. که این دسته‌ها شامل موارد زیر می‌باشد.

1- ابزار باغبانی دوو

دوو در زمینه تولید ابزارآلات باغبانی و کشاورزی بسیار پیشرفت چشمگیری داشته است. از تولید ابزار باغبانی مانند انواع شمشاد‌زن برقی، اره زنجیری شارژی و برقی و موتور پمپ برای باغ و کشاورزی در این زمینه تولیدات بسیار خوبی داشته است. همچنین چمن‌زن های برقی دوو نیز در این زمینه از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند.

شمشاد زن دوو

2- ابزار صنعتی و نیمه صنعتی دوو

یکی از زمینه‌های تولید شرکت دوو در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی و نیمه صنعتی می‌باشد. که متناسب با هر نوع ظرفیت و توانی طراحی متناسب داشته است. انواع دریل شارژی و برقی با ظرفیت توان‌های مختلف، پیچگوشتی‌های شارژی، کمپرسور هوا، سشوار صنعتی، فرز برقی و چندین محصول دیگر که همگی با بهترین کیفیت و متناسب با مشاغل و نیاز های روز دنیا ساخته شده اند.

3- موتور تک، موتور پمپ و موتور برق دوو

از جمله زمینه‌هایی که شرکت دوو در آن فعالیت گسترده ی دارد. در زمینه تولید موتور برق و موتور پمپ می‌باشد. از ساخت موتور پمپ با کیفیت برای منازل و آپارتمان گرفته تا برای هر گونه کاربرد دیگر مانند استفاده بر روی چاه و زمین کشاورزی همگی شرکت دوو در این زمینه فعالیت دارد. همچنین انواع موتور برق به صورت خانگی و برای استفاده‌های کشاورزی و باغبانی و استفاده در فروشگاه‌ها را تولید و طراحی نموده است. همگی با انواع ظرفیت توان و قدرت متناسب با نیاز مورد تقاضا طراحی شده اند.

موتور پمپ دوو

4- انواع ابزار و تجهیزات نظافتی

کارواش های خانگی دوو یکی از بهترین جایگزین‌های ممکن برای رفتن به کارواش برای شسشتو خودرو می‌باشد. راحتی کار و کیفیت بالای محصولات دوو هر کاربری را بعد از خرید ابزار دوو مجاب می‌کند. که با استفاده از این ابزار دیگر نیازی به رفتن به کارواش ندارد.

5-ابزار جانبی دوو

شرکت دوو حوزه فعالیت خود را به مرور زمان گسترش داده و اکنون در زمینه تولید ابزار جانبی خودرو نیز فعالیت می‌کند. جارو فندکی خودرو و کمپرسور هوای فندکی خودرو یکی از این نمونه‌ها بوده که دارای کاربرد زیادی برای هر خودرویی هستند.

کمپرسور دوو

کیفیت بالای این محصولات در کنار قیمت مناسبی که دارند این ابزار را به یکی از محبوب‌ترین ابزار دنیا تبدیل کرده است. تیم تحقیقاتی و علمی شرکت دوو در سال‌های اخیر قصد د اشته که همیشه با نیاز های روز دنیا خود را وفق دهد. و قطعا در این زمینه رشد بیشتری نیز خواهد کرد. ابزار دوو در ایران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و مصرف کنندگان می‌توانند با خیال راحت از این ابزار استفاده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *