بلاگ

راهنمای خرید بهترین پیچ گوشتی شارژی

خرید پیچ گوشتی دوو
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین پیچ گوشتی شارژی در بازار داخلی

برخی از ابزارها مانند پیچ گوشتی با باتری در خانه برای انجام کارهای تعمیرات لازم و ضروری می باشد. بهترین پیچ گوشتی شارژی جایگزین بسیار خوبی برای پیچ گوشتی‌های معمولی محسوب می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از این پیچ گوشتی ها و با کمترین انرژی کارهای تعمیرات را انجام دهید. پیچ گوشتی‌های شارژی دوو از جمله پرمصرف ترین ابزارها در مراکز و صنایع گوناگون می‌باشد. از این محصول برای باز و بسته کردن انواع پیچ استفاده می‌کنند. نحوه استفاده از این کالاها بسیار راحت و آسان بوده و شما قادر به خرید پیچ گوشتی خواهید بود.

مزایای منحصر به فرد این نوع پیچ گوشتی موجب شده تا افراد زیادی تمایل به خرید داشته باشند. یکی از مزایای استفاده از این پیچ گوشتی ها آن است که شما می توانید با استفاده از این محصول در زمان خود صرفه جویی نمایید.  با استفاده از این پیچ گوشتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعداد بالایی از پیچها را باز و بسته کنید. از دیگر مزایای خرید پیچ گوشتی‌ شارژی دوو آن است که به دلیل سایز مناسب، قابلیت حمل و نقل راحتی و آسانی دارند.

قیمت پیچ گوشتی دوو

 

راهنمای خرید پیچ گوشتی‌های شارژی

بهترین پیچ گوشتی شارژی دارای موتورهای قوی هستند. موتورهایی که در ابزار شارژی کاربرد بسیار زیادی دارند به دو نوع زغالی و بدون زغال تقسیم بندی میشوند. موتور هایی که بدون زغال هستند قابلیت بیشتری دارند. باید در هنگام خرید پیچ گوشتی به روشنایی آن دقت داشته باشید. پیچ گوشتی های دوو دارای مدل های مختلفی بوده که برخی از مدل ها دارای روشنایی ال ای دی هستند. این ویژگی موجب می شود تا شما بتوانید به راحتی پیچها را باز و بسته کنید. کاربرد پیچ گوشتی شارژی در صنایع مختلف بسیار زیاد می باشد.

قبل از خرید باعث می شود تا افراد بتوانند محصولاتی درجه یک را خریداری کنند. بهتر است در زمان خرید پیچ گوشتی شارژی به نوع باتری آن دقت کنید. معمولا برای تولید باتری این نوع پیچ گوشتی ها از نیکل کادمیوم و لیتیوم یون استفاده می‎کنند. باتری های لیتیوم یون دارای اندازه کوچکتری هستند و می توانند برای مدت زمان بیشتری شارژ خود را نگه دارند. البته باید توجه داشته باشید که نوع باتری می‌تواند در قیمت نهایی دستگاه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

بهترین پیچ گوشتی شارژی دارای دسته ای با طراحی ارگونومیک می‎باشد. این ویژگی موجب می‌شود که شما بتوانید به راحتی از این دستگاه استفاده کنید. افراد زمانی که از این دستگاه استفاده می‎کنند، احساس خستگی و یا درد در ناحیه دست خود نخواهند داشت. کلید مخصوصی بر روی این ابزار تعبیه شده است که می‌تواند به راحتی سبب تعویض جهت چرخش مته شود. پیچ گوشتی های شارژی دوو مجهز به قفل اسپیندل هستند. این اسپیندل سبب ی‌شود زمانی که شما انگشت تان را از روی کلید برمیدارید، حرکت دستگاه متوقف شود و در نهایت دستگاه خاموش می شود.

خرید پیچ گوشتی دوو

 

 نکاتی برای نگهداری پیچ گوشتی

نحوه نگهداری پیچ گوشتی شارژی می تواند تاثیر بسیار زیادی در طول عمر آن داشته باشد. پیچ گوشتی های شارژی دارای قطعات مختلفی هستند. شما باید  به صورت صحیح از آن استفاده کنید تا بتوانید از ایجاد خسارت و آسیب های احتمالی جلوگیری نمایید. پس از هر بار استفاده، ابزار تان را به دور از رطوبت قرار دهید. بهترین محل برای نگهداری این پیچ گوشتی مکانی خشک و خنک می باشد. همچنین  برای سوراخ کردن سطوح متراکم مانند بتن از این نوع دستگاه استفاده نکنید. چرا که فشار زیادی به دستگاه وارد می شود و در نهایت موجب خسارت خواهد شد.  پس از هر بار استفاده سطح آن را از هر گونه گرد و غبار کاملا پاک و تمیز کنید. در غیر این صورت گرد و غبار وارد دستگاه شده و به مرور زمان سبب خرابی آن می ‎شود.

بهترین پیچ گوشتی شارژی دارای باتری قوی می‌باشد. باید قبل از استفاده از پیچ گوشتی آن را به مدت ۱۲ ساعت شارژ کنید. بعد از استفاده و قبل از اینکه شارژ آن به صورت کامل تخلیه شود، دوباره آن را به برق متصل کنید. اگر شما قصد دارید برای مدت طولانی از این پیچ گوشتی ها استفاده نکنید، بهتر است پس از خالی شدن باتری آن را از دستگاه جدا کنید و باتری را در محیطی سرد قرار دهید. با رعایت این نکات ساده می توانید سبب افزایش طول عمر باتری ابزار خود شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *