بلاگ

ابزار کدام برند بهتر است

ابزار کدام برند بهتر است
5/5 - (1 امتیاز)

اگر شما هم موقع خریدن ابزار دچار سردرکمی می شوید. اگر نمی دانید کدام برند را انتخاب کنید یا برای فلان کارایی کدام مارک ابزار بهتر است پس همراه ما باشید.

برند های مختلف ابزار

این روزها دیگر مثل روزهای گذشته خبری از انحصار بازار توسط برند خاصی نیست و برای خرید ابزار کشاورزی و باغبانی و یا هر زمینه دیگری تعداد زیادی انتخاب داریم. در واقع مجبور به انتخاب از یک قیمت یا جنس خاص نیستیم. با هر قیمت و کیفیتی می توانیم جنس مورد نیاز خود را انتخاب کنیم. فقط کافی است که قبل خرید ابزار مورد نظرمان تعصب روی برند خاصی نداشته باشیم. باید با یک دید کاملا باز برای خرید اقدام کنیم.

ابزار برقی
کدام برند ابزار بهتر است؟

جواب این سوال را شاید هیچ کارشناس با تجربه ای هم نتواند جواب دهد. به دلیل اینکه هیچ برندی به طور مطلق خوب نیست. هر برندی در یک زمینه یا زمینه هایی می تواند عالی باشد اما در زمینه های دیگر تولید ابزار ناکام باشد.مثلا در ابزار باغبانی و کشاورزی بهترین باشد اما در زیمنه ساخت وسایل ساختمانی ضعیف. پس ما باید قبل از انتخاب یک برند خاص زمینه فعالیت آن شرکت را بررسی کنیم.

بهترین برند ابزار

در اینجا قصد داریم چند برند خارجی را بررسی کنیم که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند.
بوش Bosch

زمانی که در مورد ابزارهای بی سیم یا شارژی با کیفیت صحبت می شود، نام برند بوش به عنوان اولین گزینه به ذهن ما می آید. این شرکت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای دنیا است. بوش در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در اشتوتگارت تاسیس شد و از آن زمان به مدت بیش از یک قرن، این شرکت ابزارهای با کیفیت و قیمت های رقابتی را ارائه داده است.

 

ابزار بوش

در حال حاضر، بوش در ]چند زمینه صنعتی فعالیت می کند و در زمینه مهندسی برق و مکانیک رتبه اول را دارد. در نتیجه، تولید بهترین ابزارهای برقی جزء برنامه های اصلی این شرکت می باشد و از آنجا که بوش در فناوری باتری پیشگام بوده است، ابزارهای شارژی تولید این شرکت نیز با کیفیت بالایی تولید می شوند.

دیوالت dewalt

دیوالت قطعا یکی از بهترین برندهای تولید کننده ابزارآلات شارژی در جهان است و بخاطر داشتن محصولات با کیفیت بالا ، سال هاست که در زمینه تولید ابزار جایگاه خیلی خوبی دارد. این شرکت در سال ۱۹۲۷ توسط ریموند دووالت تاسیس شد. جدا از برخی از تولید ابزارآلات برقی، Dewalt در ساخت ابزارهای نجاری، اره های رومیزی، سایر ابزارها دارای تخصص است. یکی از مشخصه های محصولات Dewalt داشتن باتری قدرتمند در کاربردهای های حرفه ای و آماتور است.

ویژگی های اصلی محصولات برند دیوالت ساخت با دوام، عملکرد کارآمد و خدمات طولانی مدت قابل اعتماد است.

ابزار دیوالت
میلواکی Milwaukee

میلواکی یکی دیگر از برندهای آمریکایی است و نیازی به معرفی ندارد. A.F. Seibert این شرکت میلواکی را در سال ۱۹۲۴ راه اندازی کرد و تا حالا این شرک کیفیت محصولات مداوم بهبود یافته است.

میلوکی را اگر ببا نام خاصی بشناسیم می توان به عنوان یک پیشگام در صنعت ابزار برقی در نظر گرفت چون اولین شرکتی بودند که از تکنولوژی لیتیوم یون در خط تولید خود استفاده کردند.

مقاوم و قابل اعتماد بودن محصولات برند میلواکی از ویژگی های بارز محصولات این برند می باشد.

ابزار میلواکی
دوو Daewoo

برند دوو یکی از برندهای دیگر تولید ابزار برقی و کشاورزی و صنعتی است که در سال های گذشته رشد سریع و چشمگیری داشته است.این شرکت در سال 1967 در کره جنوبی تاسیس شد و بیشتر توان شرکت دوو در صنعت کشاورزی و باغبانی بوده و در این زمینه رتبه اول را در بین رقبایش دارد.

ابزار کدام برند بهتر است

قطعا برندهای زیادی در زمینه تولید ابزار وجود دارد و ما فقط چند برند را که در زمینه های خود رتبه اول را دارند بررسی کردیم و برای هر صنعتی قطعا عملکرد یک برند بهتر خواهد بود.

برند ابزار خارجی بهتر است یا ابزار ایرانی

در سال های گذشته شرکت های ایرانی تولید کننده ابزار برقی و صنعتی  همچون بابل ماشین محصولات خیلی خوب و با کیفیت زیادی را روانه بازار کرده اند و در این زمینه شاهد پیشرفت آن ها بوده ایم. متاسفانه برخی از شرکت های تولید کننده هم دیده شده که ابزار چینی را وارد کرده و با نام و برند خود روانه بازار می کنند. در مجموع ابزار ایرانی هم همانند دیگر ابزارآلات خارجی هم با کیفیت هستند و هم بی کیفت. همانند آنچه که گفته شد باید زمینه فعالیت و سابقه تولید ابزار و وسایل برقی و صنعتی آن ها را دید و بعد نظر خود را صادر کنیم. به زبان خودمانی بخواهیم بگوییم ندیده و نشناخته که نمی شود!

ابزار کدام برند بهتر است

چطور ابزار اصل را از تقلبی تشخیص دهیم

همیشه در بازار همه ی اجناس و کالا ها اجناس تقلبی زیادی ساخته خواهد شد و متاسفانه این مشکل گویا قرار نیست که تمام شود. روش های زیادی برای تشخیص ابزار اصل از تقلبی وجود دارد و شاید برای هر محصولی روش خاصی وجود داشته باشد. اما اگر بخواهیم در یک جمله روش جامعی را توضیح بدهیم باید بگوییم که برای خرید ابزار از هر نوعی که باشد باید از نمایندگی های مجازش خرید کرد. با خرید از یک نمایندگی مجاز هم خیالتان از بابت هزینه راحت می شود و هم اصل بودن آن.

ابزار کدام برند بهتر است
کلام آخر

قصد ما از نوشتن این مطلب تبلیغ نام و برند خاصی نیست و تمام صحبت ما بر این است که بهترین برند وجود خارجی ندارد و یک برند به طور مطلق بهترین نیست و ما باید با اطلاعات کافی در مورد ابزاری که قصد خریدن آن را داریم برای خرید اقدام کنیم.برای تشخیص بهترین برند در هر زمینه کاری برای شما عزیزان به طور جداگانه در صورت داشتن هرگونه سوال و یا راهنمایی می توانید با شماره های درج شده در سایت ابزار بیشه کالا و یا پشتیبانی آنلاین آن را مطرح کنید.

یک نظر در “ابزار کدام برند بهتر است

  1. سعید گفت:

    خیلی مفید و مختصر و عالی. به نظرم همینه.بدون تحقیق نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *