بلاگ

بورس لوازم باغبانی کجاست؟

بورس لوازم باغبانی کجاست؟
5/5 - (1 امتیاز)

فرقی نمی کند که کشاورزی یک زمین بزرگ را بر عهده داشته باشید یا بخواهید باغچه های ویلا و حتی آپارتمان خود را سر و سامان دهید؛ شما به ابزار باغبانی و در نهایت بورس لوازم باغبانی نیاز خواهید داشت.

در بورس لوازم باغبانی انواع تجهیزات باغبانی به قیمت مناسب و بهترین کیفیت به فروش می رسد، اما این بورس کجاست؟ با این متن همراه باشید تا به شما بورس انواع لوازم و تجهیزات باغبانی را معرفی کنیم.

چه تجهیزاتی در بورس لوازم باغبانی موجود است؟

به طور کلی شما می توانید انواع لوازم و تجهیزات باغبانی را در بورس این نوع کالاها پیدا کنید که عبارتند از:

  • پمپ سمپاش
  • شمشاد زن
  • اره باغبانی تر بر و خشک بر
  • انواع اره برقی
  • اره موتوری
  • الکتروپمپ آب و لجن کش
  • علف تراش
  • بیل و بیلچه
  • انواع لوازم یدکی تجهیزات باغبانی

بیشتر بدانید: کدام مارک علف زن بهتر است؟

چه تجهیزاتی در بورس لوازم باغبانی موجود است؟

بورس لوازم باغبانی در تهران کجاست؟

در تهران منطقه حوالی سعدی جنوبی تا حسن آباد به عنوان بورس لوازم باغبانی و تجهیزات ساختمان شناخته می شود. در این منطقه شما با مغازه هایی بسیاری مواجه هستید که هر کدام به عرضه تجهیزات باغبانی از بیلچه و قیچی گرفته تا اره و پمپ می پردازند.

طبیعتاً هرکدام از این مغازه ها عرضه کننده محصولات یکی از برندها هستند و شما می توانید برندهای متفاوتی را در این راسته پیدا کنید.

فروش ست ابزار باغبانی

ست ابزار باغبانی به مجموعه‌ای از وسایل متنوع اطلاق می‌شود که برای انجام اقدامات گوناگون در باغ و مزرعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این ست‌ها اغلب شامل ابزارهایی نظیر ابزار علف‌زنی، حاشیه‌زن، هرس‌کن، شمشادزن، اره شارژی و برقی، اره موتوری، دمنده و مکنده، تیلر باغی، دستگاه‌های آبیاری و… می‌شوند.

فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان در بورس لوازم باغبانی نیز این مجموعه‌های ابزار باغبانی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

فروش انواع پمپ های آب

فروش انواع پمپ های آب

اگر بخواهیم یکی از حیاتی ترین محصولاتی که در بورس لوازم باغبانی تهران عرضه می شود را در نظر بگیریم بی شک به انواع پمپ های آب و لجن کش برخواهیم خورد.

شرکت های ایرانی و خارجی به تولید این پمپ ها مشغول هستند؛ کارایی و قدرت پمپ آب بر حسب نیاز شما در زمین کشاورزی متفاوت خواهد بود و در این مورد انواع پمپ با دبی و هد متفاوت را می توانید در بیشه کالا پیدا کنید.

انواع اره برای باغبانی

یکی دیگر از محصولات مهم برای بورس لوازم باغبانی تهران مربوط به انواع اره است. اره ها بر حسب کاربری شان انواع مختلفی دارند؛ برخی از آن ها برای بریدن تنه درختان به کار می روند و از برخی دیگر نیز برای هرس درختان استفاده می شود.

اره ها همچنین به دو دسته الکتریکی و موتوری (بنزینی) تقسیم می شوند؛ اره های الکتریکی نیز خودشان در دو نوع شارژی و برقی هستند. بر حسب مدت زمانی که بخواهید از اره استفاده کنید می توانید یکی از این دو مورد را انتخاب کنید.

علف تراش های دوشی و پشتی

علف تراش های دوشی و پشتی

دیگر محصول مهم برای باغبانی، علف تراش های دوشی و پشتی است؛ از این تجهیزات برای هرس کردن و همچنین تراشیدن علف های هرز استفاده می شود.

بر حسب اینکه باغ و مزرعه شما چقدر است می توانید علف تراش دوشی یا پشتی تهیه کنید که پیشتر در این باره و در مقاله علف زن پشتی بهتر است یا دوشی؟ مفصل صحبت کرده ایم.

بورس آنلاین لوازم باغبانی

اما بورس لوازم باغبانی تنها محدود به شهر و خیابان های آن نیست بلکه می توانید برای تهیه لوازم باغبانی به برخی از وبسایت های معتبر نیز مراجعه کنید.

بیشه کالا یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه عرضه تجهیزات باغبانی و به عبارتی بورس لوازم باغبانی است.

نکته پایانی

در این مطلب به بورس لوازم باغبانی پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد علاوه بر خیابان در برخی از وبسایت ها نیز بهترین لوازم باغبانی عرضه می شود.

شما می توانید برای تهیه بهترین تجهیزات باغبانی به وبسایت بیشه کالا مراجعه کنید. در این فروشگاه آنلاین می توانید ابزار آلات و ادوات کشاورزی، خانگی و صنعتی با برند DAEWOO و سایر برندهای معتبر را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *