بلاگ

راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی

بهترین کارواش خانگی
Rate this post

قطعا برای شما نیز اتفاق افتاده که ماشین خود را برای شستشو به کارواش ببرید و یا قصد خرید بهترین کارواش خانگی را داشته باشید. در واقع کاری که کارواش ها انجام می دهند به این صورت است که آب را با فشار بسیار بالایی به سطح ماشین می پاشند و در نهایت با انجام اعمال تکمیلی باعث تمیز شدن ماشین شما می شوند. اما با پیشرفت تکنولوژی، محصولات جدیدی در بازار موجود می باشد که به شما کمک می کند بدون رفتن به کارواش های عمومی و صرف هزینه و وقت ماشین خود را با بهترین کارواش خانگی بشویید. عملکرد این دستگاه ها به گونه ای است که با فشار قوی آب باعث می شوند که آلودگی های موجود بر سطح ماشین شما از بین بروند.
کارواش هایی که در بازار موجود هستند، برای مصارف مختلفی به کار می روند. کارواش ها علاوه بر اینکه خودروی شما را تمیز می کنند، می توانند برای مناطق دیگر مانند دیوارها، حیاط، پیاده رو ها و … نیز به کار بروند.
عملکرد اغلب کارواش ها معمولا شبیه به هم است. تمام آن ها آب را با فشار بسیار کم دریافت کرده و پس از آن به وسیله موتوری که در داخل آن قرار گرفته است، با فشار بسیار زیاد به سمت سطوح مورد نظر شما پرتاب می کنند.

 

بیشتر بدانید: راهنمای خرید بهترین پمپ آب

 

اغلب کارواش های خانگی که توسط افراد خریداری می شوند از نوع آب سرد بوده و این قابلیت را دارند که با استفاده از مواد پاک کننده بیشترین کارایی را در امر نظافت داشته باشند.

 

مزایای استفاده از بهترین کارواش خانگی

راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی

  • صرفه جویی در مصرف آب
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در نیروی کار
  • صرفه جویی در هزینه

 

انتخاب بهترین کارواش خانگی متناسب با نیاز افراد

بهترین کارواش خانگی
از آنجایی که کارواش های خانگی در انواع مختلفی تولید شده اند، باید در هنگام انتخاب آن ها به نیاز افراد نیز توجه شده و دستگاه مناسبی انتخاب شود. شاید در وهله اول این مسئله کمی دشوار به نظر برسد اما با توجه به کاربردی که از دستگاه توقع دارید می توانید گزینه مناسبی را انتخاب کنید. برای این کار ابتدا باید در نظر داشته باشید دستگاهی که انتخاب می کنید چه کاربردی باید داشته باشد و از آن برای کدام سطوح استفاده خواهید کرد.

کارواش آب گرم یا آب سرد
دستگاه کارواش خانگی به طور کلی به دو دسته شوینده فشار قوی آب گرم و سرد دسته بندی شده و برحسب نیاز افراد انتخاب می شوند. کارواش های فشار قوی آب گرم بیشترین عملکرد خود را در زمینه تمیز کردن موتور و بخش های مختلف ماشین که به روغن و یا گریس آغشته شده اند نشان می‌دهند. افرادی که تمایل دارند خاک و گل و لای موجود در سطوح مختلف را پاک کرده و یا اقدام به لایه برداری رنگ کنند می توانند از کارواش فشار قوی آب سرد را انتخاب نمایند. اغلب کارواش های خانگی که توسط افراد خریداری می شوند از نوع آب سرد بوده و این قابلیت را دارند که با استفاده از مواد پاک کننده بیشترین کارایی را در امر نظافت داشته باشند.

کارواش چرخ‌دار یا بدون چرخ
توجه به مکان مورد نظر جهت استفاده از کارواش خانگی نیز در انتخاب آن نقش بسزایی خواهد داشت. چنانچه لازم است دستگاه کارواش را به فضای دیگری جهت انجام نظافت انتقال دهید بهتر است از کارواش های خانگی چرخ دار استفاده کنید تا جابجایی و حمل آن ساده تر باشد. در بین انواع مختلف کارواش های خانگی مدل های سبک و چرخ دار نیز وجود دارد که براساس نیاز و محیط مورد استفاده می توان آن ها را انتخاب کرد.

کارواش برقی یا بنزینی
دستگاه کارواش خانگی برقی که برای استفاده در داخل منزل انتخاب می شوند صدای کمتری را تولید کرده و از این لحاظ گزینه بهتری نسبت به کارواش های بنزینی و دیزلی به شمار می آیند. کارواش های برقی هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نکرده و از این لحاظ نیز بهترین انتخاب محسوب می شوند. کارواش های بنزینی برای کاربردهای سنگین ساخته می شوند. معمولا قدرت بیشتری از کارواش برقی دارند و برای انجام کار طولانی مدت مناسب هستند. کارواش بنزینی از آن جا که به برق نیاز ندارد قابلیت جابه جایی بیشتر دارد و در جاهایی که دسترسی به برق آسان نیست هم کاربرد دارد. اما باید توجه داشت که به علت مصارف کاملا صنعتی و قیمت بسیار بالاتر نسبت به کارواش های برقی، این دسته از کارواش ها زیاد مرسوم نیستند.

 

نکات مهم هنگام خرید بهترین کارواش خانگی

بهترین کارواش خانگی

وزن مناسب
نخستین نکته ای که بایستی به هنگام خرید کارواش خانگی به آن توجه نمایید، قیمت و ابعاد دستگاه مورد نظر شما می باشد. فراموش نکنید که کارواش مد نظر شما قرار است در محیط های غیر صنعتی و بزرگ مورد استفاده شما قرار بگیرد، پس باید هم از وزن مناسبی برخوردار باشد و هم دارای ابعاد و طراحی قابل قبولی جهت سهولت در امر جا به جایی باشد.

طول کابل منبع تغذیه
تقریبا تمام دستگاه های پمپاژ کننده دنیا با برق مستقیم شهری به کار می افتند و در این بین، برخورداری از کابل بلند متصل کننده این نوع از دستگاه به منبع تغذیه مورد نیازشان، می تواند هم سبب راحتی بیشتر شما در هنگام استفاده از کارواش های خانگی گردد و هم دغدغه نبود پریز برق در برخی از مکان ها را برایتان تا حد قابل قبولی کاهش دهد.

موتور قدرتمند
دقت کنید اگر قرار باشد شما برای شستشوی هر نقطه ای در محیط شخصی خود، چندین و چند مرتبه از کارواش خانگی تان استفاده نمایید، زمان زیادی را صرف خواهید نمود و انرژی بسیاری را تلف خواهید کرد. پس بهتر است به هنگام خرید یک کدام از این دستگاه پاکسازی کننده خانگی حتما به توان موتور به کار رفته در ساخت آن و همچنین قدرت پاشش آب از درون دستگاه به بیرون را مد نظر خود قرار دهید.

قابلیت استفاده از مواد شوینده
این مورد نیز می تواند برای بسیاری از شما خریداران محترم قابل توجه و مهم تلقی شود. کارواش های خانگی امروزه از مدل ها و نوع های مختلفی برخوردار هستند که یکی نوع از آنان، کاروش هایی با مخزن ترکیب نمودن مواد شوینده با آب می باشد که قطعا تنها می توان به هنگام شستشوی یک خودرو و یا یک وسیله بسیار کثیف و آلوده متوجه این مزیت بزرگ به کار رفته در برخی از کارواش های خانگی شد.

برخورداری از حالت های مختلف شستشو
تعدادی از این دستگاه های پاک کننده خانگی از امکان پاشش آب و یا حتی مواد شوینده از داخل مخزن خود با حالت های مختلف همچون پاشش مستقیم و پاشش های غیر مستقیم تحت زوایای گوناگون برخوردار هستند که این قابلیت نیز می تواند برای بخش عمده ای از خریداران کارواش های خانگی بسیار مهم و قابل توجه به حساب آید.

قیمت نهایی
مورد آخری که همیشه برای بسیاری از خریداران ایرانی مهمتر از حتی کیفیت کلی محصول نیز می باشد، قیمت آن کالا است. قیمت کارواش خانگی با توجه به امکانات و توان موتور و همچنین مسائل ظاهری آن نظیر اندازه، طراحی، رنگ، وزن و غیره مشخص می شود و لزوما نباید برای خرید یک کدام از این دستگاه های پاک کننده خانگی به این فکر کنید که چون گران تر از مابقی کارواش های دیگر خانگی موجود در بازار است، پس از همه آن ها بهتر و با کیفیت تر است.

 

کارواش خانگی دوو

بهترین کارواش خانگی

دوو شرکت خوشه‌ای کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، (woo) به معنی عالی و که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌است.
تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی گروپ نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که بعضی از آنها امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند.

دوو برندی قدیمی و صاحب نام در حوزه تجهیزات فنی و قدرتی است. یکی از تولیدات اصلی دوو کارواش خانگی است که در این زمینه نیز بسیار موفق بوده و تجهیزاتی با کیفیت ساخت بالا و طراحی تکنولوژیک روانه بازار کرده است.
کارواش دینامی 160 بار دوو و کارواش ذغالی 1600 وات خانگی 120 بار دوو دو مدل از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. از مزایای این دستگاه ها می توان مجهز بودن به مخزن مایع شوینده و قابلیت نصب فیلتر مکش ورودی آب را نام برد.

 

بیشتر بدانید: معرفی انواع مختلف اره زنجیری

 

کارواش های برقی هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نکرده و از این لحاظ نیز بهترین انتخاب محسوب می شوند.

 

یکی از بهترین راه حل ها برای تمیز کردن سطوح مختلف مانند ماشین و سطح زمین و دیوار و … آب پرفشار است و قطعا برای شما پیش آمده که ماشین خود را برای تمیز کردن به کارواش های عمومی برده و مدت زمان و هزینه زیادی را برای شستشوی خودرو خود صرف کرده باشید. ولی راه حل بسیار کم هزینه تر و با صرف زمان کمتری هم وجود دارد که علاوه بر شستشوی ماشین و خودرو می توانید بسیاری دیگر از کارهای شسشتوی منزل از آبپاشی گل و گیاه و درختان گرفته تا سرویس کولر در اوایل تابستان، شسشتوی کف حیاط و پارکینیگ برای پاک کردن روغن ریخته شده از ماشین ها، شستشوی نمای ساختمان و بسیاری دیگر از کارهایی که می توانید بوسیله یک کارواش خانگی انجام دهید.
کارواش خانگی یا واتر جت خانگی یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای شستشوی خودرو و سطوح مختلف است که در کمترین زمان ممکن و با حداقل میزان مصرف آب کار شستشو را انجام می دهد و در واقع یکی از مزیت های مهم کارواش خانگی مصرف آب بسیار پایین آن است به طوری که می توان تنها با یک سطل آب یک خودرو سواری را شست و تمیز کرد.
بیشه کالا اولین فروشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزارآلات برقی دوو با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب می باشد. اگر قصد خرید بهترین کارواش خانگی را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *