بلاگ

قیمت اره شارژی باغبانی

قیمت اره شارژی باغبانی
Rate this post

اره شارژی باغبانی یکی از ابزارهای پرکاربرد برای باغبانان و افراد علاقه‌مند به نگهداری از فضای سبز است. این نوع اره‌ها به دلیل عدم نیاز به برق و کارکرد آسان، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. در این مقاله به بررسی قیمت اره شارژی باغبانی، عوامل مؤثر بر قیمت، و معرفی چند مدل از پرفروش‌ترین اره‌های شارژی خواهیم پرداخت.

عوامل مؤثر بر قیمت اره شارژی باغبانی

قیمت اره‌های شارژی باغبانی تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله برند، ویژگی‌ها، کیفیت ساخت و قدرت عملکرد این ابزارها قرار می گیرد. به همین دلیل، اره‌های شارژی باغبانی در بازار با دامنه قیمتی گسترده‌ای عرضه می‌شوند.

اره های شارژی باغبانی بر اساس ویژگی‌هایی چون قدرت موتور، نوع باتری یا شارژر، اندازه تیغه، مواد ساخت و ویژگی‌های اضافی مانند تنظیم ارتفاع برش یا سیستم گردش تیغه، در رده‌های مختلف قرار می‌گیرند. برخی عوامل مؤثر بر قیمت اره شارژی باغبانی عبارتند از:

  1. برند: برندهای معتبر و شناخته‌شده مانند بوش، دوو، ماکیتا، و رونیکس به طور کلی قیمت بالاتری نسبت به برندهای کمتر شناخته‌شده دارند.
  2. کیفیت ساخت: کیفیت ساخت اره، جنس بدنه و تیغه، و طول عمر مفید آن از عوامل مهمی هستند که بر قیمت اره شارژی تاثیر می‌گذارند.
  3. نوع باتری: نوع باتری، ولتاژ، و ظرفیت آن از عوامل مهمی هستند که بر قیمت اره شارژی تاثیر می‌گذارند. به طور کلی، باتری‌های لیتیوم یون قیمت بالاتری نسبت به باتری‌های نیکل کادمیوم دارند.
  4. قدرت موتور: قدرت موتور اره شارژی با واحد وات یا آمپر ساعت سنجیده می‌شود. هرچه قدرت موتور بیشتر باشد، قیمت اره نیز به طور متناسب افزایش می‌یابد.
  5. قابلیت‌ها و امکانات: اره‌های شارژی با قابلیت‌های مختلفی مانند تنظیم سرعت، سیستم ضد لرزش، و ترمز ایمنی به بازار عرضه می‌شوند. وجود این قابلیت‌ها بر قیمت اره شارژی تاثیر می‌گذارد.

بیشتر بدانید: بهترین مارک اره زنجیری

عوامل مؤثر بر قیمت اره شارژی باغبانی

نیروی محرک اره زنجیری شارژی

اره زنجیری شارژی، مدل سبک‌تری از اره زنجیری معمولی است که قدرت خود را از باتری با قابلیت شارژ دریافت می‌کند. هرچه توان و ولتاژ باتری بالاتر باشد، قدرت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود و البته قیمت اره شارژی باغبانی نیز بالاتر خواهد رفت. ولتاژ ورودی این اره‌ها معمولاً 36 ولت است.

طول ساطور

طول ساطور یکی دیگر از عوامل مهم در خرید و قیمت اره شارژی باغبانی است. طول برش در این ابزارها متفاوت است. معمولاً هرچه قدرت دستگاه بیشتر باشد، طول برش آن نیز بیشتر است. از اره‌های زنجیری با طول برش بیشتر می‌توان برای هرس شاخه‌های ضخیم و چوب‌های قطورتر استفاده کرد.

اره زنجیری شارژی Wesel

وزن دستگاه

وزن سبک دستگاه یکی دیگر از پارامترهای مهم در خرید اره زنجیری شارژی است. اگر وزن دستگاه خیلی سنگین باشد، در استفاده‌های طولانی‌مدت باعث خستگی اپراتور می‌شود. بنابراین، وزن کم یکی از معیارهای مهم در انتخاب بهترین نوع اره زنجیری شارژی است.

قیمت اره شارژی باغبانی بر اساس جنس بدنه متفاوت است و البته متریال به کار رفته برای بدنۀ اره شارژی نقش مهمی در وزن دستگاه دارد.

قدرت اره زنجیری

قدرت یکی دیگر از ویژگی‌های تعیین کننده در قیمت اره زنجیری شارژی است. همانطور که در مدل‌های بنزینی، هرچه سی‌سی موتور بیشتر باشد، قدرت دستگاه افزایش می‌یابد در مدل‌های الکتریکی نیز هرچه وات دستگاه بالاتر باشد، قدرت بیشتری خواهد داشت.

اره زنجیری شارژی Wesel

اگر به دنبال مناسب ترین قیمت اره شارژی باغبانی می گردید، اره ووزل مدل LITHIUM – LT یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. در زیر نگاهی به مشخصات این اره شارژی انداخته ایم:

  • طول تیغه 15 سانت یا 6 اینچ
  • نوع باتری 24 ولت لیتیومی دو عدد
  • سرعت حرکت زنجیر 5 متر بر ثانیه
  • مجهز به کیف BMC باکس
  • همراه با محافظ تیغه و قفل سوئیچ
  • ابعاد دستگاه 37 – 20 – 12 سانت
  • وزن دستگاه 1156 گرم
  • مجهز به دو عدد باتری، یکعدد آچار، یکعدد چهار سو و یکعدد شارژر

اره شارژی 24 و 60 ولت POWER WORKS پاور ورکس

اره شارژی 24 و 60 ولت POWER WORKS پاور ورکس

اره های شارژی با ولتاژ بالا، قیمت بیشتری نیز دارند؛ اره های شارژی 24 و 60 ولت را می توان از جمله این اره ها دانست. ساتور این اره ها از 24 تا 40 سانت متغیر است.

در این اره های شارژی از یک سوئیچ ماشه ای ضامن دار خاموش / روشن ضد غبار و مقاوم برای جلوگیری از فشرده شدن تصادفی ماشه دستگاه استفاده شده است. همچنین این اره ها از سیستم روغن کاری مدرن و مخازنی در حد 50 میلی لیتر برخوردار هستند.

بیشتر بدانید: بهترین اره باغبانی کدام است؟

نکات مهم در خرید اره شارژی باغبانی

با توجه به تنوع مدل ها و برندهای مختلف اره شارژی باغبانی در بازار، می توانید بهترین اره های زنجیری را انتخاب کنید. علاوه بر قیمت اره شارژی باغبانی، نیازها و مصارف خود را به طور دقیق مشخص کنید. به برند، کیفیت ساخت، نوع باتری، قدرت موتور، و قابلیت‌های اره شارژی توجه کنید.

برای خرید قیمت اره‌های شارژی مختلف را با هم مقایسه کرده و از فروشگاه‌های معتبر همچون بیشه کالا خرید کنید و این نکته را فراموش نکنید که در هنگام کار با اره شارژی، نکات ایمنی را به کار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *