بلاگ

کاربرد چاله کن موتوری و معرفی انواع آن

چاله کن موتوری و انواع آن
Rate this post

معرفی چاله کن موتوری و انواع آن برای کسانی که در امر کشاورزی و باغبانی فعالیت دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چاله کن موتوری در دسته تجهیزات باغبانی تقسیم بندی می شود که چاله کن موتوری ۳ اسب دوو مدل DAEA 520 جزء بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. حفر چاه به روش دستی و با ابزارآلات سنتی کار سخت و طاقت فرسائی است. از آن جایی که کندن چاه و گودال در کشاورزی به منظور کوددهی، جای گذاری فنس و میله کشی، کاشت نهال و …لازم و ضروری است، استفاده از دستگاه چاله کن موتوری که با قدرت و سرعت بالا اقدام به حفر چاه می کند از ملزومات است.

در این جا قصد داریم شما را با کاربرد چاله کن موتوری و معرفی انواع آن آشنا کنیم.

 

بیشتر بدانید: راهنمای خرید و انتخاب تیلر کولتیواتور

 

 دستگاه چاله کن موتوری با استفاده از موتورهای دو زمانه می تواند با قدرت و سرعت بیشتری به حفر انواع گودال و چاله به منظور کوددهی و کاشت نهال و … بپردازد.

 چاله کن موتوری

چاله کن موتوری و انواع آن

همانطور که از نام چاله کن موتوری مشخص است، دستگاهی است که حفر یا کندن چاه در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه به شکل موتوری است و با استفاده از موتورهای دو زمانه می تواند با قدرت و سرعت بیشتری به حفر انواع گودال ها و چاله ها به منظور کوددهی و کاشت نهال و … بپردازد.

سرعت عمل و قدرت چاله کن موتوری قابل مقایسه با مدل های دستی آن نمی باشد و این ویژگی این امکان را به شما می دهد که با استفاده از این دستگاه بدون اعمال فشار و دردسر کارهای مربوط به کشاورزی و باغبانی خود را انجام دهید.

همچنین گیربکس هایی که در چاله کن موتوری قرار گرفته است در دو مدل خشک و روغنی ساخته شده اند تا شما بتوانید براساس نیاز خود هر یک از مدل ها را تهیه کنید.

 

انواع چاله کن موتوری

 

اگر شما قصد دارید برای زمین کشاورزی خود دستگاه چاله کن موتوری بخرید، گزینه های مختلفی رو به روی شما قرار دارد، که باید با توجه به نوع نیاز خود و کارایی آن ها، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید با استفاده از آن به حفر چاله و گودال در زمین زراعی خود بپردازید.

چاله کن موتوری در دو نوع چاله کن موتوری بنزینی و هیدرولیکی تولید شده است.

 

چاله کن موتوری و انواع آن: چاله کن موتوری بنزینی

 

چاله کن موتوری و انواع آن

همانطور که از نام چاله کن موتوری بنزینی معلوم است، از سوخت بنزین در دستگاه استفاده می شود، البته اگر بخواهیم دقیق تر بیان کنیم سوخت آن ترکیبی از روغن و بنزین می باشد که نسبت آن یک به بیست است.

قدرت چاله کن موتوری بنزینی معادل 2/5 اسب بخار است که با این میزان قدرت می توان گودالی با عمق 80 سانتی متر و عرض 20 سانتی متر ایجاد کرد. 

همچنین موتور این دستگاه به صورت دو زمانه است و شما می توانید به راحتی و بدون دردسر آن را به صورت دوشی حمل کنید. 

شما می توانید با استفاده از سیستم استارت هندلی دستگاه خود را روشن کنید و از آن برای حفر انواع گودال و چاله بهره ببرید.

در ضمن شما می توانید با استفاده از گیربکس مستقیم، باعث سرعت بخشیدن به سیستم انتقال نیرو به مته شوید. با این عمل سرعت مته به میزان قابل توجهی تا سرعت 200 دور در دقیقه افزایش می یابد و شما می توانید با این سرعت گودال هایی به اندازه و سایز دلخواه در زمین زراعی خود بوجود آورید.

به طور کلی دستگاه چاله کن موتوری بنزینی دستگاهی است که از کیفیت و عملکرد در سطح بالائی برخوردار است و طول عمر بالائی دارد.

 

چاله کن موتوری و انواع آن: چاله کن موتوری هیدرولیکی

 

چاله کن موتوری و انواع آن

چاله کن موتوری هیدرولیکی بیشتر در پشت تراکتورها استفاده می شود. به همین سبب به آن ها چاله کن پشت تراکتوری نیز می گویند. 

این دستگاه نیز همانند چاله کن موتوری بنزینی به منظور حفر انواع گودال و چاله برای اعمالی نظیر درختکاری، گودبرداری، کوددهی، ریشه کنی و … مورد استفاده قرار می گیرد. 

در دستگاه چاله کن موتوری هیدرولیکی با نصب انواع مته ها در سایزهای مختلف می توان عمل حفر انواع چاله ها را انجام داد. 

این دستگاه از دو بازوی کاملا هیدرولیکی استفاده می کند که قدرت بسیار بالائی دارند و توانایی حفر گودال در در زمین های سفت و سنگی را نیز دارند. 

با استفاده از دستگاه چاله کن موتوری هیدرولیکی شما می توانید گودال و چاله هایی با عمق بیشتری نسبت به بقیه چاله کن ها حفر کنید.

این دستگاه به راحتی در پشت انواع تراکتورها، لودرها و … نصب می شود و شما می توانید از وجود آن ها در زمین های زراعی بهره ببرید.

 

بیشتر بدانید:  راهنمای خرید چمن زن موتوری خوب

 

 دستگاه چاله کن موتوری هیدرولیکی از دو بازوی کاملا هیدرولیکی استفاده می کند که قدرت بسیار بالائی دارند و توانایی حفر گودال در در زمین های سفت و سنگی را نیز دارند.

 

نتیجه گیری

با توجه به آن چه گفته شد می توان به این نتیجه رسید که دستگاه چاله کن موتوری برای حفر انواع گودال و چاله به منظور کوددهی، کاشت نهال و … در زمین های زراعی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

 این دستگاه به دلیل برخورداری از موتور دو زمانه می تواند با سرعت و قدرت بالاتری به حفر چاله و گودال بپردازد. این دستگاه در دو نوع چاله کن موتوری بنزینی و هیدرولیکی ساخته می شود. 

بیشه کالا فروشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی ، کشاورزی ، باغبانی و ابزارآلات برقی از برندهای معتبر با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب ماست. اگر قصد خرید چاله کن موتوری را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاص فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *