بلاگ

بهترین مارک کره گیر برقی

بهترین مارک کره گیر برقی
5/5 - (1 امتیاز)

آشنایی با بهترین مارک کره گیر برقی برای افرادی که قصد خرید چنین دستگاهی را دارند جزء ملزومات می باشد. از جمله وسائل پرکاربردی که در منزل استفاده می‌شود، کره گیر برقی است که امروزه می‌توان از مدل‌های بسیار کاربردی آن در خانه استفاده کرد. کره گیر دستگاهی است که با استفاده از آن می توان چربی موجود در شیر و ماست را جدا کرد.
در زمان های قدیم با استفاده از وسایل سنتی اقدام به گرفتن کره از ماست و دوغ می شد. البته کار با این نوع از وسایل مستلزم زمان بسیاری بود و یک نیروی انسانی باید به صورت مداوم آن را هم می زد.
شاید داشتن یک عدد کره گیر برقی بتواند محصول بسیار عالی و ارگانیک را فراهم کند که امروزه استفاده از این مواد طبیعی بسیار الزامی و برای سلامت خانوار ضروری است. کره گیرهای برقی در انواع مختلفی ساخته شده‌اند که در کاربردهای صنعتی یا خانگی وجود دارند. خوشبختانه به دلیل کارکرد این محصولات با استفاده از برق شهری و خانگی، می‌توان به راحتی از آن‌ها در خانه و فضای آشپزخانه استفاده کرد.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید موتور برق

کره گیرها در حالت کلی در دو مدل بالا زن و پایین زن و در انواع خانگی، فروشگاهی و صنعتی طراحی می شوند.

انواع دستگاه کره گیر برقی

انواع دستگاه کره گیر برقی
کره گیرها در حالت کلی در دو مدل بالا زن و پایین زن و در انواع خانگی، فروشگاهی و صنعتی طراحی می شوند. در کره گیرهای بالا زن، موتور و میکسر آن در قسمت بالایی و بر روی درب دستگاه نصب شده اند. کره گیرهای خانگی و برخی از کره گیرهای صنعتی بدین صورت طراحی می شوند. نکته قابل توجه در این نوع دستگاه ها، حجم بیشتر کره گیری نسبت به مدل های پایین زن می باشد.
در کره گیرهای پایین زن، میکسر دستگاه در داخل مخزن و کف آن طراحی شده است. این همزن با استفاده از سیستم تسمه و پولی و نیروی گریز از مرکز، سیال داخل دستگاه را به چرخش درآورده تا ذرات چربی ماست از آن جدا شوند. در نهایت این چربی ها به صورت کره بر روی سطح مخزن و بالای دوغ جمع می شوند. کره گیرهای فروشگاهی و لبنیاتی و برخی از کره گیرهای صنعتی به صورت بالازن طراحی می شوند.

ویژگی های بهترین مارک کره گیر برقی

ویژگی های بهترین مارک کره گیر برقی
1) بدنه کره گیر باید بر اساس استانداردها و بخشنامه های سازمان بهداشت ساخته شده باشد. شایسته ترین جنس بدنه برای کره گیرهای خانگی، جنس آلومینیوم با خلوص بالا می باشد. زیرا علاوه بر وزن سبک و مقاومت بالا، فلز آلومینیوم کاملا ضد زنگ است و رنگ و مزه محتویات داخل مخزن آن در اثر تماس با بدنه عوض نمی شود.
2) بدنه مخزن کره گیر خانگی می بایست بصورت یکپارچه و به روش پرسی ساخته شده باشد. بدین صورت که مخزن آن بدون جوشکاری باشد و از لحاظ آب بندی بسیار عالی و از لحاظ پوسیدگی کاملا مقاوم باشد. دقت داشته باشید که ضخامت بدنه آن به حد کافی باشد تا در اثر استفاده مکرر کف آن سوراخ نشود.
3) مورد مهم بعدی جنس همزن و کیفیت آن می باشد. در کره گیرهای خانگی از همزن آلومینیومی استفاده می شود که به خوبی عمل چرخش و گردش محتویات و جداسازی کره از ماست را انجام میدهد. در کره گیرهای فروشگاهی نیز از همزن سه پر با جنس پلاستیک با کیفیت استفاده میشود.
4) کارکرد اصلی کره گیرها بستگی به موتور آن دارد. لذا موتور باید بسیار با کیفیت باشد و در مصرف برق نیز بهینه عمل کند. بهترین نوع موتوری که در کره گیرها مورد استفاده قرار می گیرد، الکتروموتورهای موتوژن می باشند. این موتورها بسیار قوی بوده و عمر طولانی دارند.
5) در کره گیرهای لبنیاتی و فروشگاهی از تسمه و پولی برای چرخش همزن استفاده می شود. می بایست این قسمت را به درستی بررسی کنید. تسمه نباید شل باشد. همچنین پولی بکار رفته نیز می بایست کیفیت مطلوب را داشته باشد تا در اثر فشار و چرخش شکسته نشود. این سیستم انتقال قدرت اگر کیفیت مناسبی نداشته باشد، نیروی محرکه موتور به خوبی به همزن منتقل نخواهد شد.
6) بهترین جنس برای کره گیرهای فروشگاهی، جنس استیل نگیر و براق می باشد. زیرا این جنس بدنه کاملا ضد خوردگی است و هیچ نوع آلودگی در کره و دوغ به دست آمده ایجاد نمی کند. همچنین به دلیل یکپارچه نبودن بدنه داخلی باید نوع جوشکاری به کار رفته در بدنه این کره گیر ها از نوع جوش قرقره ای با سیم جوش استیل باشد تا محل جوشکاری دچار پوسیدگی نگردد.
7) گره گیرها باید بدون لرزش عمل کنند. در غیر اینصورت محتویات داخل آنها سرریز خواهد شد. در کره گیر فروشگاهی از پایه های ضد لغزش و شیارهایی برای خنک شدن موتور و ایجاد تعادل استفاده می شود.
8) شلنگ تخلیه در کره گیر فروشگاهی باید آنتی باکتریال باشد تا هیچ نوع آلودگی به هنگام تخلیه دوغ به آن وارد نشود.
9) درب کره گیر باید به خوبی بر روی بدنه آن چفت شود. در غیر اینصورت به هنگام عملکرد، مخلوط داخل آن به بیرون پاشیده خواهد شد و از لحاظ بهداشتی می تواند به کره و دوغ تولید شده لطمه وارد کند. زیرا حشرات موذی به سرعت جذب آن خواهند شد.
10) از ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش واقعی کارخانه سازنده کره گیر اطمینان حاصل فرمائید. از خرید محصول فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش پرهیز کنید. زیرا در صورت خرابی قطعه ای از محصول، دستگاه شما بلا استفاده خواهند ماند و سرمایه شما به هدر می رود.

خرید بهترین مارک کره گیر برقی

خرید بهترین مارک کره گیر برقی
در صورت تمایل برای خرید مشک برقی و دستگاه کره گیر، پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه آنلاین بیشه کالا بهره ببرید. این فروشگاه انواع کره گیر خانگی (رومیزی)، فروشگاهی، دامداری و صنعتی تولید و به فروش می رساند. کره گیر برقی 20 لیتری پارسونیک و کره گیر برقی 60 لیتری پارسونیک دو مدل از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد.
این مشک های برقی از کیفیت مثال زدنی برخوردار بوده و عمر مفید آنها طولانی است. تمامی این محصولات از طرف سازمان بهداشت نیز تأیید شده اند و ساختار آنها کاملا منطبق بر استاندارد های جهانی و بهداشتی می باشد. از مزایای دیگر دستگاه کره گیر برقی مارک پارسونیک نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار، گارانتی و خدمات بعد از فروش این دستگاه می باشد، که به تعهد بیشه سرویس و به مدت شش ماه می باشد.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی

کارکرد اصلی کره گیرها بستگی به موتور آن دارد. لذا موتور باید بسیار با کیفیت باشد و در مصرف برق نیز بهینه عمل کند.

برای اینکه کره درست شود، ماست باید فرایندی را از سر بگذارند. این فرایند چیست؟ دستگاه کره‌ گیر با تولید نیروی گریز از مرکز، چربی را از ماست جدا می‌کند و کره‌ را در اختیارتان می‌گذارد. البته به جز ماست، شیر پرچرب را هم می‌توان در دستگاه کره‌گیر ریخت و با چرخاندن زیاد، مایع را از چربی‌های موجود در آن جدا کرد و به کره رسید. هر چقدر شیر یا ماستی که در دستگاه کره‌ گیر می‌ ریزید، پرچرب‌ تر باشد، میزان کره بیشتری هم نصیب‌ تان خواهد شد.
بیشه کالا اولین فروشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزارآلات برقی دوو با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب می باشد. اگر قصد خرید دستگاه کره گیر برقی پارسونیک را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

یک نظر در “بهترین مارک کره گیر برقی

  1. farhani گفت:

    ممنون بابت مطلب مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *